هنگام ورود به سایت ، اگر برای بار اول درخواست خود را ثبت می کنید ، ابتدا لازم است در سایت عضو شوید و در پروفایل خود درخواستتان را اعلام کنید . برای مراجعات بعدی کافیست کد کاربری و گذرواژه خود را وارد کرده و وارد پروفایل شخصی خود شوید .
در صورت عدم دسترسی به سایت خوش و یا اینترنت میتوانید از طریق تماس با شماره چهار رقمی ۱۶۱۲ درخواست خود را ثبت کنید
ابتدا وارد سایت شده و عضو می شوید ، سپس در پروفایل خود درخواست را ثبت می کنید . در صورتی که درخواست امکان پذیر باشد ، هزینه خدمت به مشتری اعلام می شود و در صورت تایید هزینه توسط مشتری و پرداخت آن ، خدمت به دستیاران تخصصی ابلاغ شده و دستیار به محل خدمت اعزام می شود . در صورت نیاز به احراز هویت ، وکالتنامه کاری جهت موضوع خدمت از درخواست کننده گرفته خواهد شد.
به صورت پست ، پیک و مدارک قابل چاپ از طریق مجاری ارتباطی اینترنتی قابل ارسال است . در برخی مواقع لازم ، دستیار شخصا مدارک را تحویل میگیرد و پس از انجام کار شخصا تحویل می دهد
سیستم ثبت درخواست در سایت به صورت ۲۴ ساعته در هفت روز هفته در خدمت نیازهای شهروندان گرامی می باشد .همچنین تلفن ۱۶۱۲ در روزهای کاری از ۸ صبح الی ۴ بعد از ظهر پاسخگو می باشد
بسته به نوع خدمت از سه تا یک روز قبل از تاریخ مد نظر درخواست خود را ثبت کنید
دستیاران به نیابت یا وکالت شما برای پیگیری کار شما به محل اعزام می شوند. ثبت اطلاعات اولیه مرتبط با درخواست شما برای پیگیری درخواستتان ضروری است لذا برخی موارد ارسال اصل مدارک الزامی می باشد
آخرین وضعیت درخواست در پروفایل شخصی در تمام ساعات شبانه روز قابل رویت می باشد. در ساعات اداری هم از طریق شماره چهاررقمی ۱۶۱۲ میتوان درخواست را پیگیری کرد
بر حسب نوع و کاربری خدمت مورد درخواست ، هزینه درخواست شما محاسبه میشود. در سفارش های مستمر بر حسب حجم کار هزینه محاسبه میشود
هزینه انجام درخواست پیش از انجام خدمت از طریق درگاه رسمی شاپرک دریافت می شود . خوش دارای نماد اعتماد الکترونیک بوده و سابقه شفاف خوش در سیستم دریافت و پرداخت این اطمینان را به شما می دهد که با خیال راحت تراکنش خود را انجام دهید
خوش در قبال انجام دقیق و درست درخواست شما خود را مسئول می داند و دستیاران خوش نهایت تلاش خود را برای گرفتن نتیجه مطلوب میکنند ، اما در نهایت نتیجهی پیگیری خدمت ارائه شده به بروکراسی سازمان/ اداره مورد نظر مربوط است. لذا نتیجه نامطلوب یا منفی در پیگیری درخواست شما ، در صورت اثبات قابل بررسی و استرداد مبلغ قابل مذاکره خواهد بود
پیش از آغاز فرایند خدمت میتوان بدون هزینه سفارش را از داخل سایت و از طریق تلفن ۱۶۱۲ لغو کرد . پس از آغاز فرایند و پرداخت ، مبلغ هزینه شده تا آن لحظه محاسبه شده و باقی هزینه از طریق سیستم مالی مسترد خواهد شد .
لغو درخواست در تمام مراحل امکان پذیر است و با توجه به زمان گذشته از آغاز فرایند و کارهای انجام شده هزینه محاسبه خواهد شد . در صورت لغو قبل از اعزام دستیار هزینه پیگیری لحاظ می گردد
دستیاران خوش از بین افرادی باتجربه و متخصص برای انجام درخواست شما گلچین میشوند. در صورت اثبات هر گونه کوتاهی، امکان شکایت برای شما و امکان برخورد با خاطی برای خوش میسر است
با توجه به ضمانت های اخذ شده و فرایند سخت گیرانه استخدام نیروهای قابل اعتماد به شما این اطمینان را می دهیم که انتخاب شما صحیح بوده است. در ضمن خوش دارای نماد اعتماد از سوی سازمان توسعه تجارت الکترونیک نیز هست.
گستردگی طیف خدمات خوش در کنار ساختار منسجم و مشتری محور ، بهره گیری از نیروهای توانمند و متعهد و از طرفی الزام خوش به انجام درست ، کامل و به موقع درخواست های مشتریان باعث تمایز خوش با سایر رقبا می باشد .سابقه درخشان خوش نشان دهنده این تمایز با رقباست
از طریق شماره ۱۶۱۲ به راحتی میتوانید با خوش ارتباط برقرار کنید